Älskar dig moster

Hej!

Mamma får blogga från tåget ikväll.

Moster var med mig i lördags för mamma var på middag och pappa var borta med jobbet.
Vi busade och hade mycket skoj. Jag lägger ut lite bilder och som vanligt är det bara jag som har fastnat.

Mammas kompis Helena och hennes dotter T var och hälsade på, vi lekte inte så mycket med varandra men det är alltid kul att få besök.

                             

Myser i badet.



Ser jag rolig ut?



Liten suris.

   

Men mest var jag en glad kille med väldigt skrynkliga fötter när jag väl klev upp.



Ha det bra så ses vi snart igen.

Kram Tello

Jul, Åre och lite anat

Hej!

Kanske ingen som läser längre eftersom det var så himla länge sen mamma och jag skrev sist men kommentera gärna så jag vet att nån läser.

Jag lägger in bilder från hösten och vinter som varit.

Jag och gammelfarmor spanar in låset på hennes dörr.



Nåt litet skräp ska jag väl kunna hitta eller har hon städat bort precis allt?



Hallå!  är detta en telefon, den har sladd men det kommer ljud ur den i alla fall.



Nu kör jag så häng med för det kommer gå undan.



Maria busar med mig och det kittlas väldigt mycket.



Oops!
Tagen på bar gärning, snälla visa inte detta för mamma och pappa :)



Oj här får jag inte heller vara, varför knäpper du nu?



Snackar lite med Tove som var lite trött och försökte vila.



Redo för upptäcksfärd, kan nån öppna dörren?
Mamma jag handlar på vägen hem



Undra om det här är till mig?



Lite hungrig, tror jag ska smaska på en clementin. Kanske kan behöva hjälp att skala....



Jag och moster på jul :)
 


Jag är en pepparkaksgubbe med mystofflor.



Man måste ha skor om man ska gå ut till garaget har mamma sagt, så jag lånar pappas.



Julmiddag!



Jag och gammelfarmor myser.



Jag och Tove busar.



Syskonmys.



Vem har stökat ner nu igen?



Inspekterar min verktygsbänk.




Mormor och moster.



Här skruvas det som bara den.



Nu blir det inte fler bilder, för nu ska jag åka och fira min kompis T som fyller 3 idag.

Ha det bra så ses vi snart igen.

Kram Tello



RSS 2.0