Turkiet nästa

Hej!

Ikväll åker jag med mamma, pappa, moster och Janne till Side.
Jag ska ut och flyga säger mamma men jag kommer inte ihåg vad det är, var ju liten sist vi var ute och reste.

Här kommer lite bilder:

Kusin Zac                    Gizmo                          Kör traktor              Gott med mat


Mera söt kusin              Maten tog slut          Midsommarbild, Micke, Kristina & Fredrik


                         Kusin Mys




                 Åker traktor med farfar/morfar


Liftar med mamma          Solar                         Busunge


Vi var på Parkens Zoo i Eskilstuna med mammas kusin Eddie och hans föräldrar, vi såg många djur och jag tyckte det var mysigt att åka runt i vagnen i början men sen ville jag springa runt själv.





Farfar, vart har du gömt nyckeln?


Jag kan äta själv men det är inte säkert att allt hamnar där det ska...


Pappa tyckte att det blev lugnt och skönt nu


Hur funkar hjulen egentligen? Bäst jag undersöker lite närmare


Busar med mammas morbror


Cool kille                                 Ojdå, HJÄLP!                             HipHoppar Tello
                       

Nu är det slut för denna gång.

Mamma och jag ska ha Blingo party här den 12/9 kl:12:00, nån som vill komma? www.blingo.se

Kram Tello




RSS 2.0