Bilder

Nu får ni äntligen se lite bilder från min semester i Side, Turkiet.


Midlanda innan vi åkte         Bild från balkongen                           
           



                Från balkongen mot havet
   
      


Nu ska vi äta                      Solnedgången                     Appolos tempel                 
                   


Rosa drink till pappa
                                        

        
   
                               


    
                             



                                     
                              



                           
                           



    Åker bil på Ica Maxi              Första dagen på Solstrålen                          Shoppingrunda
                                     



Lite äckligt men skoj          Jag och min kompis T                   

     

Godnatt

Nu går jag på dagis eller förskola som det egentligen heter

Hej!

Långt mellan bloggarna nu men det händer så mycket att mamma inte riktigt hinner med, hon måste tvätta, laga mat och städa också, klart att pappa också hjälper till men jag är lite grinig eftersom dagarna är så långa nu.

Vi har kommit hem från en underbar resa, där jag badade mycket, busade och charmade de som verkade roliga. Mamma och pappa knäppte inte så mycket bilder men det gjorde moster så jag ska fråga henne om jag får lägga in några av dem, kanske redan nu i helgen.

Vi har firat pappa som fyllt 30, hela släkten var här, eller de närmaste i alla fall. Jag ville gärna busa med kusin Zac men han är fortfarande lite liten, till sommaren ska jag lära han lite hyss, då ska vi vara på Åstön och busa med farfar och åka gräsklippare.

Nu börjar renoveringen uppe bli klart, det som saknas nu är kakel, fläkt och passbitar. Mamma och pappa lånade ut mig till mormor och morfar i veckan och då tapetserade de hallen, det blev riktigt fint.
Jag hoppas att de tänker fixa mitt rum snart så jag kan mysa på i ett eget krypin.

Jag går ju på dagis nu och det går riktigt bra, jag sover inte så bra i vagnen men är glad i alla fall, kan nu äta helt själv om jag tycker om maten :).

Det är mindre än 3 månader till jul och jag hoppas att alla som vi brukar fira med vill komma hem till oss i år nu när vi har plats för alla.

Snart fyller min kompis Milo 2 år och jag undrar vad vi ska köpa, mamma får fråga mammorna vad han önskar sig.

Jag ska fråga farmor och farfar om jag kan få vara där framöver, det var ett tag sen och jag tycker ju att det är roligt att sova borta ibland, då slipper man tjatet som kan vara hemma ibland.

I helgen är det bara jag och mamma som är hemma för pappa åkte iväg med Daniel till hans stuga och kommer tillbaka på söndag.
Imorgon ska vi åka till gammelfarmor och hälsa på, hon måste gömma vissa saker när jag kommer eftersom jag är lite nyfiken och brukar trycka på hennes larm, det är inte så bra. Man får ju inte ropa att vargen kommer om han inte gör det......

Det blir tyvärr inga bilder idag, det är lite tok med hämtningen, pappa får fixa när han kommer hem.

Kram Tello


RSS 2.0