Födelsedagsfirandet har varit toppen

Hej igen!

Här hemma är det full fart med lite kaos, jag går mest hela tiden nu och mamma packar ner våra saker i lådor så vart man än tittar så är det bruna lådor, heter tydligen flyttkartonger :) Det är nu bara en månad kvar och sen ska vi bo på lite fler kvadrat, jag ska få ett eget rum med alla mina fina saker och kanske till och med en ny säng men mamma säger att jag inte ska sova i den riktigt än.

Jag är sjuk nu igen, har feber och hostar och snorar, hoppas att jag är frisk till helgen så att jag får pussa på min lilla kusin som kommer upp och hälsar på.

Min mamma fyller år nästa vecka och då ska vi ha kalas för släkten, mycket bra för då har jag många som vill mysa med mig.

Jag vill tacka alla för de fina presenterna jag fick och kom gärna och hälsa på mig i sommar så kan vi fortsätta busa.

Här kommer lite bilder på mig från den senaste tiden.

Nya stövlar och ny mössa, hur fina som helst.



Kolla in vad jag ska få av Milo, hur stort paket som helst.



Det bästa är nog alla snören som finns på paketen.



Undra vem han pratar med?



Skicka hit fruktfatet så vi kan äta nån gång.....



Grabbarna busar i poolen.



Jag åker lastbil, fast på flaket, hur kul som helst.



Rasmus har hittat mina roliga bollar.



Klara funderar kanske på om man verkligen får leka med telefonerna?



Buskillen myser i pyjamas i poolen.



Glad med trött.



Det var allt för idag.

Kram från Tello

Jag fyller 1 år den 12 april och det ska firas med alla som vill.


Ni som är intresserade av min önskelista se den i mitt förra inlägg.

o.s.a till mamma senast den 15 april så hon hinner fixa fika.


Kram Tello

RSS 2.0