Hej, det var länge sen sist!

Ja nu så har det gått några veckor sen sist. Vad har hänt?, är så liten så jag kommer inte ihåg allt men ska försöka berätta om några saker jag gjort sen sist.

Jag har varit i Stockholm och hälsat på min faster Linda hennes sambo Micke, deras "lilla" vovve och min kusin, fast honom såg jag aldrig men mamma sa att han fanns i fasters mage.

Jag har sovit över hos mormor och morfar för pappa och mamma skulle till Per som fyllde år.

Babysimmet fortsätter och nu har även mamma varit med men jag har varit lite ledsen i början av badet men det har gått över efter ett tag.

Min kompis Tindra har fyllt 1 år så jag var på kalas, hon fick en sångpåse och en snuttefilt av oss.

Vi kanske ska flytta till hus, det ska besiktas på tisdag och om allt är bra ska mamma och pappa på banken och se om de har pengar. Jag kommer kanske att få en gunga till sommaren, jippi.

Ikväll är pappa på bio med sin kusin och jag och mamma är hemma och myser.

Min eller faktiskt (konstigt ord)mammas kusin Tove har åkt iväg på en spännande resa som vi följer på resedagboken, synd att de lägger bilderna på facebok för jag vet inte vad det är.

Jag har varit och hälsat på Miranda, hennes mamma och pappa gick i samma föräldragrupp som mina föräldrar, hon hade jätteskojiga leksaker som jag testade.

Jag håller på att få 4 tänder nu, så snart har jag 8 stycken och kan äta större bitar av maten, vilket kanske är bra men det kliar väldans mycket.

Här kommer lite bilder från mitt liv den senaste tiden.



Leker tittut med mamma under bordet.



Kolla in vilken cool present jag har fått av Johanna. Den är en radio i tyg men kan ändå spela musik, jag älskar att dansa så när jag och mamma busar slår vi igång den och rocker järnet.



Tänkte åka iväg och hälsa på min moster som bor i Skellefteå just nu, saknar dig!



Två busiga badkillar på babysimmet Tindra



Testar flytring eller vad det heter.



Kolla in vilken söt tjejkompis jag har.



Nu var det slut för denna gång.

Kram Tello

RSS 2.0