Älskar dig moster

Hej!

Mamma får blogga från tåget ikväll.

Moster var med mig i lördags för mamma var på middag och pappa var borta med jobbet.
Vi busade och hade mycket skoj. Jag lägger ut lite bilder och som vanligt är det bara jag som har fastnat.

Mammas kompis Helena och hennes dotter T var och hälsade på, vi lekte inte så mycket med varandra men det är alltid kul att få besök.

                             

Myser i badet.



Ser jag rolig ut?



Liten suris.

   

Men mest var jag en glad kille med väldigt skrynkliga fötter när jag väl klev upp.



Ha det bra så ses vi snart igen.

Kram Tello

Kommentarer
Postat av: Moster Jeanette

Tello, säg inte till mamma att vi bytte vatten en gång....hon tyckte ju att det såg mycket ut...men då visste hon inte att vi bytt....he he...

Våran hemlis fisen...=)



Snart kommer moster igen, för det är ju endast då din fina blogg blir uppdaterad av mammsen...Eller just ja, nästa helg ska du ju komma hit & riva min lilla nyrenoverade lägenhet...

2011-02-02 @ 20:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0