Jul, Åre och lite anat

Hej!

Kanske ingen som läser längre eftersom det var så himla länge sen mamma och jag skrev sist men kommentera gärna så jag vet att nån läser.

Jag lägger in bilder från hösten och vinter som varit.

Jag och gammelfarmor spanar in låset på hennes dörr.



Nåt litet skräp ska jag väl kunna hitta eller har hon städat bort precis allt?



Hallå!  är detta en telefon, den har sladd men det kommer ljud ur den i alla fall.



Nu kör jag så häng med för det kommer gå undan.



Maria busar med mig och det kittlas väldigt mycket.



Oops!
Tagen på bar gärning, snälla visa inte detta för mamma och pappa :)



Oj här får jag inte heller vara, varför knäpper du nu?



Snackar lite med Tove som var lite trött och försökte vila.



Redo för upptäcksfärd, kan nån öppna dörren?
Mamma jag handlar på vägen hem



Undra om det här är till mig?



Lite hungrig, tror jag ska smaska på en clementin. Kanske kan behöva hjälp att skala....



Jag och moster på jul :)
 


Jag är en pepparkaksgubbe med mystofflor.



Man måste ha skor om man ska gå ut till garaget har mamma sagt, så jag lånar pappas.



Julmiddag!



Jag och gammelfarmor myser.



Jag och Tove busar.



Syskonmys.



Vem har stökat ner nu igen?



Inspekterar min verktygsbänk.




Mormor och moster.



Här skruvas det som bara den.



Nu blir det inte fler bilder, för nu ska jag åka och fira min kompis T som fyller 3 idag.

Ha det bra så ses vi snart igen.

Kram Tello



Kommentarer
Postat av: Moster Jeanette

Men vilka fina bilder Tello...Du är medelpunkten hela tiden...alla släpper allt för att göra DIG nöjd....tur att du har en Moster som inte faller för dina knep...hon är stenhård...( NOT!!)...

Snart är det dax för lite bus & sånt man i vanliga fall inte brukar få göra...Moster ska ju vara barnvakt...tjihoo....va skoj vi ska ha...

2011-01-23 @ 14:10:00
Postat av: Maria

Fina Tello! Vad stor du har blivit!

Ser ut som att du haft en härlig jul med fina julklappar :) Hugo önskade sig också en verktygsbänk, men det får kanske bli i födelsedagspresent istället :)

Kram på dig och din mamma

2011-01-24 @ 12:47:08
URL: http://misan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0