Jag gick för första gången idag och fick en kusin!

Ja det är klart att när man får en liten kusin så måste man ju växa upp, alltså bestämde jag mig för att idag var en bra dag att ta min första steg utan stöd.

Jag vill säga GRATTIS till Faster och Micke, även Gizmo som nu blivit storebror, heter det så fast man är en hund, jag vet inte men nu står det så i alla fall.

Efter middagen idag så åkte vi ut till Helena, Jocke och Tindra, jag hittade lite roliga saker att leka med och mamma säger att Tindra var så mysig för hon delade ut kramar till alla som ville, jag är inte där ännu men jag är ju kille och lite tuff så det kanske blir en kram när ingen ser.

Nä nu orkar jag inte skriva mer idag måste sova och vila benen lite så jag kan gå lite mer imorgon.

Kram Tello

Kommentarer
Postat av: Moster Jeanette

Se till att behålla kunskapen att gå tills i helgen, för då kommer ju jobbiga Moster, som bara ska " snusa" dig i håret & knäppa en massa kort....



Ses snart vännen.....Nu har du en kusin oxå, coolt....

2010-03-17 @ 22:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0