11 månader

Idag så är det 1 månad kvar till min 1 års dag, det känns spännande.

Jag har varit sjuk i veckan och smittade visst mamma och pappa oxå, vi hade magsjuka.
Idag eller ikväll så har min moster och Janne varit här, så även Jannes hund, Arkos (stavas det så moster?), som vanligt var kameran framme och bilder kommer under helgen.

På måndag är det den 15 mars och då är det så att min lilla kusin ska komma ut om han inte gör som mig och stannar inne lite extra, det är ju rätt skönt i mammas mage. Jag längtar tills jag får träffa han, vi ska nog åka ner till påsk och då ska vi även fira pappas kusiner som fyller år.

Idag har mamma och pappa äntligen skrivit på papprena som gör att vi kan flytta i slutet av maj, jättespännande tycker jag.

Vi ses en annan dag.

Kram Tello

Kommentarer
Postat av: Moster Jeanette

Moster väntar på bilderna.....kanske NÅN kvalificerade sig för att hamna i bloggen...=)...Du är iallafall en sötnos på alla bilder.....nästan....

Den här gången var du ju så härlig när du härmade Janne när han hostade.....Eller när du slog han i huvudet med min mobil bara för att du hörde mig skratta hjärtligt när du drämde in den...

Tello, du är en smart lill-fis....



PS...Lovar att du får låna min mobil precis nör du vill...såvida moster är där alltså....=)....Tror du gillar att se sig själv på skärmsläckaren...

2010-03-14 @ 08:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0