Tiden, vart tar du vägen?

Nu har det gått många dagar sen jag skrev och jag vill börja med att säga GRATTIS till min kompis Torsten som fyller 2 år idag och till hans mamma vill jag säga krya på dig.

Vad har hänt sen sist då?, lite svårt att komma ihåg men jag kan nu gå lite med gåvagnen även om det är lite vingligt.



Jag kan även busa och sitta i vagnen.



Men en dag så hittade jag nåt skoj att leka med även om mamma inte tyckte om att jag tog hennes bord, men både pappa och mamma skrattade i alla fall. Kanske ska bli hovnarr eller nåt liknande när jag blir stor.



Moster och Tove var barnvakt en dag och som vanligt knäpptes en massa kort, här kommer ett urval.

Trött kille äter majsbåge.



Glad kille äter majsbåge.



Försöker ringa mamma men det finns bara 4 siffror på min telefon.



Försöker läsa bruksanvisning och det går bra efter ett tag.



Kolla in mina badbyxor som jag ska ha på babysimmet som jag och pappa går på. Tindra går också. Det är jätteskoj.



Den här helgen så är jag och mamma hemma själv för pappa är med Daniel i fjällen och åker skoter. Jag hoppas att jag vågar åka nästa år men då måste vi fixa dragkrok och pulka.
Idag var vi med moster på Birsta och jag fick lite strumpor, mössa, vantar som var på rea. Fick även 2 par långkalsonger som jag ska ha till hösten. Mamma köpte en ny jacka som är petrolblå eller nåt.

Jag saknar min pappa och kommer att krama honom hårt när han kommer hem imorgon.

Vi hörs eller ses.

Kram Tello

Kommentarer
Postat av: Moster Jeanette

Va duktig du är vännen.....att mamma vågar släppa dig med vagnen, själv gick jag som en " majskrok" bakom dig & höll i...ville ju inte att du skulle slå ut dina fina tänder....Men mamma kanske inte tänkte så långt, men Moster du vet, hon tänker 3 steg framåt....ibland....

Du är ju så fin i din pyjamas....sötnos....



Nu ska Moster vara borta ganska så länge igen, men kommer hem en snabbis in helgen...så jag ska försöka få till en " dejt" med dig....Janne kommer oxå...du vet, den där busiga LÅNGA mannen...

Så spara dina första steg tills vi ses nästa gång....lovar du det lill-fisen..??



Älskar dig....//Moster...

2010-01-25 @ 18:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0