Ännu en vecka

Jag har nu varit på babysim 2 gånger och tycker det är helskoj, synd att mamma inte kunnat vara med, hon var sjuk sist och imorgon ska hon jobba med tupperware men nästa gång vill jag att hon följer med.

Igår hälsade vi på gammelfarmor en stund, hon tycker det är så kul när jag kommer och jag tycker om henne så besöken blir alltid roliga.

Idag var mormor och morfar barnvakt i några timmar för pappa var på kick off med jobbet och mamma har varit borta över natten på tupperwarevaka. Moster och Janne kom förbi när mamma kommit hem och som vanligt knäpptes lite bilder på mig.

Här leker jag med gammelfarmors hjälpkäpp, eller vad det heter.



Busig kille som vanligt



Jag och Janne har varsin dosa så att vi kan byta kanal när vi vill, bra va?



Det är kul att vara i sängen bara jag slipper sova



Det var allt för denna gång.

Skriv gärna kommentarer

Vi ses

Kram Tello

Kommentarer
Postat av: Moster Jeanette

Hej plutten....



Nu dröjer det länge innan du & Janne kan busa igen, men så fort det går kommer han ner.

Janne får abstinens när han inte får jämna uppdateringar om vad du pysslar med...

Tänk att du tycker att allt du INTE får leka med är det roligaste av allt....

& inte går det att lura dig heller....du kommer bli SÅ smart....



Saknar dig jättemycket, men moster kommer till Sundsvall om 13 dagar.....längtar jättemycket....tänk om du redan lärt dig gå tills jag kommer "hem"....



Älskar dig lill-skit....

2010-02-05 @ 18:26:33
Postat av: Farmor Mona

Hej världens goaste barnbarn. (är jag helt övertygad om). Oj vad du är söt på bilden, när du står i sängen. De var mysigt när du sov hos oss i natt, det var första gången, särskilt kl. 24.30 när vi låg i min säng och fnissade. Berätta inte för mamma och pappa att vi busar mitt i natten, för då kanske du inte får sova här nån fler gång. Längtar till vi träffas nästa gång. Pussssssss

2010-02-07 @ 21:29:59
Postat av: Moster Jeanette

MONA , jag är säker på att han hade det hur mysigt som helst...

Jag berättar inte för Pilla vilka sånger jag sjunger för lill-fisen...då skulle jag kanske aldrig mer få träffa han....he he....Skojar bara....men gud så jag önskar att jag kunde alla sånger lite bättre....kan ju bara 1 /3 del av dom flesta....



Snart får du ju en annan liten "skit" att skämma bort....men tyvärr bor ju dom lite längre bort...

2010-02-09 @ 15:17:20
Postat av: MiLo

Hej Tello! Det var jättekul att ses o leka! Hoppas bara att jag inte smittade ner dig för jag blev verkligen dålig dagen efter... :(

Kram

2010-02-11 @ 21:26:38
URL: http://l

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0