1 års kalas

Idag eller ikväll så var vi och firade Rasmus som fyllde 1 år i onsdags, bättre sent än aldrig.
Rasmus pappa följde med oss och tittade på huset i Vattjom som mamma och pappa är lite sugna på och sen fick de äta go mat i Nedansjö. Jag fick ett rån med messmör på, hade aldrig provat förut och det tog ett tag att äta upp men det smakade gott.

Inga bilder idag eftersom ingen knäppte några.
Fast här kommer en bild på mig och Rasmus som är tagen för några veckor sen.


Rasmus är 3 månader och 6 dagar äldre än mig och han kan gå, jag kan ju bara stå och hålla i mig i saker än så länge.

Imorgon ska jag vara med min moster och Janne för pappa och mamma ska på bio och se Luftslottet som sprängdes.

Jag vill också säga GRATTIS till min gammelmorfar som fyller år imorgon. Hipp hipp Hurra.

Kram Tello


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0