Hallå vart tog allt vägen....

Hade precis skrivit en massa om vad jag gjort i helgen, sen försvann allt när jag skulle förhandsgranska och publicera, måste nog gå en datakurs.

I onsdags så var jag med mamma och pappa hos mormor och morfar för pappa skulle installera mormors nya dator, jag var inte på det bästa humöret men jag var rätt söt ändå.

I torsdags så fick jag bada och det var skönt, jag försökte göra bubblor med lite fisar men de försvann rätt snabbt, lite tråkigt då jag bara får olja i vattnet. Johanna kom och hälsade på och knäppte jättemånga kort på mig så att jag kan få vara med i tidningen snart. Jag ska publicera några här också men jag behöver hjälp av pappa och han är på jobbet nu.
På kvällen så åkte vi till Anna i Västansjö för att fira hennes 30-års dag, jag fick lite mat och sen sov jag nästan hela kvällen, det hade hänt så mycket under dagen att jag var trött men mamma och pappa hade jättetrevligt med god mat och trevligt sällskap.
 
På fredagen så var vi ut till Bista och mamma köpte solbrillor till mig men jag vill inte ha dem på just nu, de är lite stora.

I lördags så hade vi fullt upp, det började med att vi åkte ut till farmor och farfar på Åstön eftersom farfar fyllde år, vi åt lunch där och sen åkte vi till Elin eftersom hon fyllde 30, vi åt lite mer där och jag sov som vanligt på kalas men mamma och pappa umgicks med alla vuxna och de barn som var lite piggare än mig. Senare på kvällen åkte vi tillbaka till Åstön eftersom pappas mostrar ville se mig och känna på mig. Alla var snälla och ville hålla i mig. Jag sov gott den natten.....

Snart så kommer Helena och Tindra, vi ska gå på stan men först kommer pappa hem och äter lunch. Jag borde nog sova men kanske ska kolla med mamma om hon bjuder på käk först.

Kram till alla ni som läser

Kommentarer
Postat av: Maria

Men hej vännen och grattis igen :)

Vad roligt att ni också har en blogg!

Ja jag är hemma till sista veckan i oktober, så jag både kan och självklart vill träffas!!

Går allt bra för er då? :) Visst är det underbart att vara mamma?!! ;)

Nu blev det mycket på en gång, men vi får ta och träffas snart, så får vi prata mer!

Nu är jag och Hugo så nyfiken på att få se den lilla prinsen ;)

Tello, vilket fint namn du har!!

Kram till er!!

2009-05-27 @ 00:04:36
URL: http://misan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0