Gatufesten 2009

Ja det var ett tag sen jag skrev. Tiden går så snabbt och mamma har fullt upp med planering av semester och dop men nu så börjar det ordna till sig. Bilden föreställer mig på gatufesten, det var trevligt men lite väl varmt för mig. Vi fick sitta i skuggan så att mamma, pappa och moster kunde äta. Mamma var ute med sina kompisar på onsdagen och då var jag med pappa på grillfest hos P. På lördagen så skulle både mamma och pappa gå så då kom moster och J och var barnvakt, det gick jättebra och jag var jättesnäll hela kvällen.

Ja det var ett tag sen jag skrev. Tiden går så snabbt och mamma har fullt upp med planering av semester och dop men nu så börjar det ordna till sig. Bilden föreställer mig på gatufesten, det var trevligt men lite väl varmt för mig. Vi fick sitta i skuggan så att mamma, pappa och moster kunde äta. Mamma var ute med sina kompisar på onsdagen och då var jag med pappa på grillfest hos P. På lördagen så skulle både mamma och pappa gå så då kom moster och J och var barnvakt, det gick jättebra och jag var jättesnäll hela kvällen.


Kommentarer
Postat av: Moster Jeanette

Men det här är ju världens bästa bild på dig lill-plutten....

Att du kunde somna till döds-metallen är ju en gåta...moster fick tinitus....Men du kanske gillar fruktansvärd musik...just ja, du gillar ju när moster sjunger nationalsången....Somnar som en stock även då....hm....

2009-07-10 @ 12:24:13
Postat av: Moster Jeanette

Att du kunde somna till värsta döds-metallen är en gåta...men du sussade så gott....

Men iof somnar du ju när Moster sjunger oxå....kanske inte lika hemskt som döds-skrikarna...men inte heller bra....Älskar dig plutten....

2009-07-10 @ 12:33:01
Postat av: Moster Jeanette

Oj, trodde inte att första inlägget kom med......oooppsss....ta bort vilket du vill....

2009-07-10 @ 12:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0