Födelsedag och mosad mat.

Idag fyller min pappa år, han är på jobbet nu men han kommer hem på lunchen och då ska han få paket av mig och mamma.

På söndag kommer farmor, farfar, mormor, morfar, moster och gammelfarmor hit och firar, vi tänkte bjuda på lite mat och tårta.
Jag kan inte berätta vad vi köpt men jag lägger kanske ut en bild på något sen.

Förra veckan på torsdag och fredag så var jag med pappa för mamma hade möte med sitt jobb, vi sov ute på Åstön, vädret var riktigt höstligt med blåst och regn, jag var rädd att farfars båt skullle rymma.

Mamma och pappa har budat på ett hus men piset blev så högt så jag tror inte att vi kommer köpa det.

Det bästa som hänt mig i veckan är att jag har fått börja med smakportioner, jippi!!!!!!!!!!!. Det blev majspuré i tre dagar, tror att jag ska få morot idag, hoppas det för den har så fin färg. 

Mamma har tagit bort mjukliften i vagnen så nu får jag komma upp lite så jag ser något när vi är ute. Pappa måste fixa selen så att jag inte rymmer.

Nu blev jag trött och måste vila en stund.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Hugo

Åh vad härligt att du har fått börja med smakisar :)

Jag var jätteskeptiskt till dem. Åt 1 sked, sen var det bra ;) Tyckte mest om mammas mat, men nu är jag ju stora killen och äter 1 års maten med oftast stor aptit :)

Vad mysigt att ni kommer hit imorgon! Äntligen får vi träffas.

Sov så gott så ses vi imorgon!

Kram från Hugo

2009-09-09 @ 20:53:47
URL: http://misan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0