Glömde....

Nu ska jag be mamma hjälpa mig att skriva oftare, så att jag inte glömmer bort alla spännande saker som händer under mitt första år, för på söndag har det redan gått 3 månader av mitt första år. Jag är lite nervös också för mamma säger att jag ska få sprutor på fredag, min första vaccination. Jag vet ju egentligen inte vad det innebär men tydligen brukar bäbisar bli lite ledsna så det verkar ju inte kul. Hoppas mamma kan trösta mig efteråt....
Här är en bild från midsommar, eller dagen efter då vi åkte till mormor och morfars stuga, vädret var så där.

Kommentarer
Postat av: Hugo

Hej Tello!

Vad roligt att våra mammor träffades i lördags. De får se till att vi träffas snart!

Det kommer att gå bra på fredag. Visst gör det ont då du kommer att få en spruta i varsitt lår, men du sitter i din mammas knä då de sticker och sedan får du komma direkt upp i famnen och bli tröstad. Jag mådde bra efter första sprutan men efter andra fick jag pyttelite feber. Hoppas du inte reagerar så mycket heller. Lycka till!

Kram från Hugo

2009-07-09 @ 00:15:22
URL: http://misan80.blogg.se/
Postat av: Moster Jeanette

Plutten, jag vill att du ska komma ihåg att du hade på dig skumma strumpbraxor på Midsommardagen, första gången i stugan....du fick ju värsta Kalle Anka -fossingarna.....men oj så älskad du var ändå....Du kan fråga mamma om dom sedan....

2009-07-10 @ 12:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0