Här kommer mera

Jag har blivit stor kille nu, därför har jag fått låna min kompis M´s Bumbo som är snyggt grön.



M var och hälsade på mig med sina föräldrar J o S, han använde då min matstol, som jag har fått börja använda när mamma och pappa ska äta. Lite otäckt, då jag är så högt upp men jag vänjer mig nog.



Jag har också hunnit med en sväng till mammas kompis N och fick prova R´s hoppgunga, nu har skorpan som är mammas farmor sagt att jag ska få en sån. Mamma säger att de finns på Ullared och dit vi ska nästa vecka med moster och farbror J.



Nu ska mamma och pappa äta så jag får fortsätta lite senare, har kanske lite mer att skriva och säkert fler bilder att lägga in.  KRAM till er alla som följer min blogg.

Kommentarer
Postat av: Moster jeanette

Plutten, du får bromsa ner växandet lite......du blir ju stor för fort......vill ju ha dig liten ett tag till.....

Men du blir ju iof roligare & roligare.....mer livlig....boxas, drar moster i håret..ajja bajja....

2009-08-06 @ 14:47:19
Postat av: sandra

Hej! Tittade in på din blogg tello och den var jättefin, kommer nog att följa den och se hur du växer så det knakar! /sandra

2009-08-07 @ 22:53:08
URL: http://nordinsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0