Mycket som hänt sen sist

Jag har haft mitt dop nu i helgen, vädret visade sig från sin bästa sida och det blev väldigt lyckat. Tack för alla fina presenter jag fick. Mamma och pappa säger att vi måste flytta för vi får inte plats med alla saker, bra tycker jag för jag vill ha ett eget rum med många fina och bra saker.

Kolla in vilken fin plats jag fick döpas på, farmor och farfars stuga på Åstön.






Min gammelmormor har stickat dopklänningen som mina kusiner har haft och nu var det min tur, den har alltså inte använts på ca 20 år.



Här är jag och pappa under själva cermonin.



Gammelfarmor och jag myser lite.



Jag fick ett jättefint halsband av Gudrun (prästen), det föreställde en droppe med ett kors i.

Här är mitt presentbord. Det kommer bilder på innehållet en annan dag.



Det var jobbigt med all uppmärksamhet så när presenterna skulle öppnas vilade jag lite.



Den kanske bästa presenten är att jag ska få en liten kusin, faster Linda och Micke ska få en liten, förmodligen i februari, jag får veta efter UL.

Jag vill tacka alla som ställt upp och hjälp till med alla förberedelser och allt annat, det hade inte gått utan er.

Kolla in tårtan som jag hade, kolla på nästa bild vad jag fick äta istället.



 jag fick faktiskt annan mat också.

Ha de bra Kram Tello


Kommentarer
Postat av: Johanna M.

Tack för i lördags, det var en lyckad dag! KRAM.

2009-09-02 @ 09:50:47
Postat av: maria

Inte bara jag som ser oss som kusiner ;)

Moster skickade ett kort på dig idag,

vad stilig go-ungen är!!

2009-09-02 @ 20:52:30
Postat av: Moster jeanette

Du var så snäll hela dagen vännen....Men varför sov du bort hela DIN dag....Du fick ju ditt gulliga namn Tello.....Hela dagen var så lyckad, väder, vind & platsen var himmelsk.....



Tack Tello för att du är mosters älsklingsunge....

2009-09-04 @ 23:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0