Skärpning mamma

Hej!

Nu har det gått VÄLDIGT lång tid sen jag skrev, vi har haft så mycket att göra att jag inte kunnat prioriterat detta men nu har jag sagt till mamma att vi ska skriva minst en gång i veckan, det finns ju faktiskt de som vill läsa om mig.

Idag fyller min kompis M 1 år, vi säger stort GRATTIS!!!!!

Ja, här kommer lite om det som hänt den senaste tiden.

Morfar har gjort en riktig:



Mamma ska också göra en men hon vet inte vart ännu, nån som har en idé?

Nu i helgen så var vi hos min faster L, M och vovven G. Pappas moster M och kusin O var barnvakt då mamma, pappa, L och M var på NHL premiär. Moster tyckte nog att jag var snäll eftersom jag somnade innan de åkte på hockeyn.

Jag har fått en cool grej av mamma, kolla på bilden.



Jag har fått två tänder så snart kan jag tugga också, mamma provar olika maträtter på mig men jag tycker bäst om gröten och äppelmosen jag får på kvällen, jag sover så bra då.



Mamma håller på att planera för våran Thailands resa i november, hon skriver lister och handlar saker till mig på Apoteket, jag förstår inte riktigt varför då jag inte är sjuk men hon vet säkert bäst, som vanligt.

Imorgon kommer förhoppningsvis bilder på mina fina doppresenter.

KRAM TELLO




Kommentarer
Postat av: Moster jeanette

För MIN skull.....sätt på dig Skellefteå-dräkten...så Janne blir glad...sedan borde han få en förstorning....=)Moster betalar..

Du fick ju en massa paket, men det struntade du ...för du sussade ju så gott....



Moster är hemma nu.....så vi måste ses något i veckan...

Jag har saknat dig jättemycket, men kollar ju hela tiden på alla bilder jag har på mobilen + i kameran....Bad även pappa Peter skicka en rykande ny bild på dig.....lilla lilla gubben.....du hade på dig pyjamas klockan 12 på dagen....tokigt....men jag älskar när du ser ut som en liten groda....i den gröna pyjamasen ser du ut som en groda...

Sedan fick jag en annan bild, där mamma stoppat en massa blåbär i näsan på dig....För inte äter du SÅ dåligt pluttis ??



Älskar dig lill-fisen....

2009-10-13 @ 12:02:53
Postat av: Moster jeanette

Tello, jag tycker att din mamma ska tatuera in den där döda fisken hon surrat om i 10 år...=)....Det är ju egentligen fiskben......& vart hon ska ha den, på sina smala ben...nere på vaden eller vid fotknölen...så hon blir lila cool som världens bästa Moster......

2009-10-15 @ 13:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0