Thailand, kalas och barnvakter...

Nu har vi nedräkning till Thailandsresan, snart bara 3 veckor kvar. Moster har köpt en solhatt till mig, den har jättestor skärm, kolla får ni se.



Eller så vill jag ha sjalen på den här bilden istället.



Idag var moster och morfar barnvakt för både mamma och pappa skulle jobba. Mormor kom och avlöste moster som skulle åka och jobba. Jag har visat mig från min bästa sida och varit snäll hela dan.

                          


I söndags så var vi på kalas hos Tove, jag hade med mig gåstolen men alla tyckte det v ar jobbigt bara för att jag ville lyssna på samma låt hela tiden, det kanske är så att jag inte riktigt förstått vilken knapp som ger vilket låt, jag är faktiskt liten.

Busade med mamma hos gammelmoster.



Jag har fått smaka majsbågar, de är ganska goda men tar slut så snabbt bara.



I lördags så var vi på middag hos mormor o morfar, gammelfarmor, moster o Janne var också där, jag hade på mig doppresenten jag fick av Janne. Mamma är ju Djurgårdare och pappa hejar på Timrå, så jag kommer nog inte att ha den så ofta.



Den är snyggare på ryggen, eller vad tycker ni som läser min blogg?





Kommentarer
Postat av: Moster jeanette

Tello, när man har så få tänder som du har...Då måste man tänka lite på HUR man gapar på bilderna.....tokfrans...Men du ser bra ut som arab-plutt....

Moster var så dukig med dig igår....vi kom bra överens när du skulle äta....du gapade hela tiden...men du är ju van att käka på ALLT...Majsbågen försvann ju på 10 sekunder, men kladdet består...GUD så kladdig den var....usch...

Kommit på att när du blir superduper-trött så vill du "skalla" folk.....till & med det är ju SÅÅÅÅÅ gulligt......Moster har med dig på Facebook, en masa bilder...& alla tycker du är så gullig....Bara så du vet....

2009-10-28 @ 14:44:28
Postat av: "Kusin" Maria

Mellan varven som låten spelades så fick vi även höra vilken stark pipa du har! Skitungen har ju blivit stor nu.



<3

2009-10-29 @ 19:49:23
Postat av: Morfar

Du tycker om att sova ute i vagnen,moster Jeanette och jag turades om att dra dig vi var nog ute i 1,5 timme. Sedan blev det lite lek på golvet och du drog mig i håret oj vad stark du är. Maten gick som en dans du bara gapade och svalde duktig kille.

Jag kommer gärna flera gånger och passar dig, när mamma o pappa är på jobbet.Jag längtar redan när du får sova över hos mormor och mig.

Puss o kram

morfar.



2009-10-31 @ 11:24:23
Postat av: Moster jeanette

Hörru Moffa....jag fick dra han ca 3 minuter....medans du pratade i telefonen...Du släppte inte vagnen....=)....du drog han i dom andra 87 minuterna.....men bara se hur du njöt gjorde mig glad....

2009-10-31 @ 22:34:59
Postat av: MOLLY

Hej!



Så stor du blivit sen jag såg dig sist. Hoppas allt är bra med dig o dina föräldrar?! Blir avis då jag läser att ni ska till Thailand. Mamma, pappa o jag borde också ge oss iväg hemifrån, men jag får börja på dagis istället :-( Hälsa mammsen o pappsen.



Kram Molly-mus.

2009-11-05 @ 10:58:55
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0