En vecka och 1 dag kvar

Den här veckan har varit tråkig, mamma och pappa har varit sjuk, så vi har inte gjort så mycket.
Fotoboken som mamma beställt har kommit och den var jättefin, mormor och morfar ville också ha en, vi får väl se om mamma kan hjälpa till att göra fler.

Jag har nu blivit 7 månader och jag utvecklas hela tiden, kan inte riktigt krypa ännu men det är inte långt borta.
 
Mamma har börjat lägga fram saker som vi ska ha med på resan och hon säger att mina saker kommer att fylla upp vikten på väskorna, förstår inte riktigt vad hon menar......

Nästa söndag bär det av, först ska vi åka tåg och sen ska vi flyga, vet inte riktigt vad det innebär men mamma säger att det kommer att gå bra och att jag kommer sova på planet, säger hon ja.... Jag är faktiskt lite nervös :)

Idag har jag och mamma varit inne hela dan, mormor och morfar var förbi men jag sov då, sen när det satt sig i bilen så vaknade jag och då ringde mamma till dem så kom de in igen eftersom de ville träffa mig.

Pappa har varit på jobbet sen 7 imorse så jag hinner inte träffa honom ikväll, ska sova nu.


Kram Tello


Kommentarer
Postat av: Moster jeanette

Tror det mest är mamma som är nervös....Men du är ju alltid så snäll gubben....så det kommer gå bra..!!

Men se till att skydda dig mot solen, så du inte tappar ditt mjuka & goa skinn....

2009-11-16 @ 15:37:45
Postat av: mormor o morfar

Ni kommer säkert att ha några härliga veckor där nere, men vi kommer att sakna dig jättemycke.

Hoppas att det stämmer så vi kan träffas på hotellet,innan vi åker .

Kram

morfar o mormor.

2009-11-17 @ 12:19:40
Postat av: Maria

Ha en underbar resa! Hälsa Thailand från mig :)

Är hemma och vabbar för första gången idag. Jörgen har åkt till Dublin med jobbet och Hugo skulle haft barnvakt idag. Nu tussar han omkring här hemma, febrig och trött, men vill ändå leka. Jag hoppas att det går över snart för honom. Han har ju bara hostat i fem veckor nu... usch.

Hoppas flygresan går bra för er. Får höras när ni kommer hem!

Kram, Maria & Hugo

2009-11-20 @ 15:40:43
URL: http://misan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0