Nu håller jag på att bli stor

Igår så var jag på BVC för vägning och jag hade ätit bra de sista två veckorna för jag hade ökat 400 g, vilket är jättebra!!
Mamma börjar bli orolig att jag ska växa ur alla mina kläder men som tur är har hon handlat kläder i större storlekar så det ska nog gå bra.

Jag har börjat förstå varför jag har fått ett babygym, i går så fick jag in en fullträff på apan, riktigt kul faktiskt.



Nu ska jag äta, kanske skriver mer ikväll när jag kommer hem från farmor och farfar, vi ska grilla.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men vad fin du är lilla vän!

Vi måste försöka ses snart!

Vill träffa både dig och din fina mamma :)

Det tog ett tag för Hugo också att förstå vad man kan göra i babygymmet. Men det går ju bra att bara ligga och titta på alla fina färger också :)

Kram till er från oss

2009-05-28 @ 23:11:30
URL: http://misan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0