Min första JUL

Så här tyckte jag.


Jag fick många paket men det var pappret, kartongerna och snörena som var roligast, i alla fall tills de var öppnade.

Gissa vad det är i det här paketet.
Del 1


Del 2.


Del 3.


Del 4.


Jag fick såklart en massa annat också:
En lära gå vagn, massa fina kläder, pengar som jag nu köpt en bilbarnstol och en matstol för, telefon, puzzel, söta fluff tofflor, pulka, söta baddjur som jag ska få bada med idag, det kanske kommer en bild senare.

Vi var hos farmor och farfar på fm, där var också min faster Linda, Micke och Gizzmo, pappas moster Maud och Benke och pappas kusiner Johan och Oskar med hans tjej Sara, pappas kusiner Lasse och Per kom förbi med Pers dotter Ida.
På em åkte vi till mormor och morfar, där var även moster Jeanette, mammas farmor, mammas moster, mammas kusiner Tove och Maria och Daisy.

Dagen innan julafton var vi och hälsade på gammelmorfar i hans nya lägenhet, han bor med en massa andra äldre på Kristinelund.

Om vi inte hörs innan vill jag önska er.

GOTT NYTT ÅR

Kram Tello


Kommentarer
Postat av: Moster Jeanette

Hm..Lära gå vagn om Moster får be...=)..Men det är inte så lätt när du är en sån liten plutt...

Du verkade mysa hela dagen.....

När du blir gammal nog ska du fråga mormor & morfar vafför dom blir så ledsna när dom får grejer med Tello-motiv....he he....

Det är lätt för moster att komma på vad man ska ge bort, finns alltid något som passar med ditt fejs på...



Du är en sköning....Nästa gång ska du få en tv-dosa av moster.....du gillar ju såna....

2009-12-27 @ 12:32:15
Postat av: Tello

Oj då, mamma har varit in och ändrat så nu står det rätt.

2009-12-27 @ 19:16:19
URL: http://tello.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0