Mamma ska göra en fotobok från Fuji med bilder på mig




Nu ska jag äntligen få vara med i en fotobok från Fuji, mamma såg att Maria skulle göra en på sin son H och då sa jag, vill också ha.
Fotoboken är ett jättebra sätt att föreviga bilder på oss små, där man även kan skriva in text, kolla in på www.fujidirekt.se/fotobok eller www.fujifilm-fotobok.se

Frågan är bara vilka bilder mamma kommer att välja, jag vill gärna vara med och tycka så att det inte blir så många pinsamma bilder.

Jag ska berätta för alla mina små kompisar om detta supertillfälle att verkligen samla de bilder man vill föreviga lite extra, hoppas att deras föräldrar också tar chansen.


Kommentarer
Postat av: Moster jeanette

Moster har ju skickat en massa fina bilder, du behöver inte skämmas över något...jo, kanske när du hade " tjej-mössan" på dig.Men du var ju bedårande åndå....som vanligt........

2009-08-12 @ 22:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0