4 månader

Idag blir jag 4 månader och i söndags så lärde jag mig hur man vänder sig från rygg till mage, utan att fastna med armen, mamma och pappa blev så glada, förstår inte varför men kul att göra nån glad.

Igår var farmor här och pasade mig, jag var snäll som vanligt så hon vill säkert passa mig igen snart.

Imorgon åker vi till Ullared med moster och Janne, vi ska shoppa, eller jag hoppas att jag får va med pappa och Janne så kan mamma och moster shoppa som de vill.
Vi ska också hälsa på mosters kompis Ulle, hennes man Patrik och deras 2 barn M och J, de bor i Varberg.
Hoppas att vi får plats i minbussen som Janne hyrt, mamma kan packa lite mycket ibland.....

På hemvägen ska vi stanna i Torshälla och hälsa på Eddie, mammas kusin, det ska bli kul.

Nu ska mamma och jag gå på stan och köpa doppresent till min kompis T, pappa är ute och spelar golf med Per.

Imorgon fyller H år, hoppas att jag får träffa honom snart. Grattis i förskott.

Kram Tello

Kommentarer
Postat av: Moster jeanette

Gubben, varför genar du när du ska skriva våra namn.....du måste ju öva för att bli bra på stavning & sånt.....

2009-08-12 @ 22:40:33
Postat av: Moster jeanette

Hoppas du skärper dig i bilen....vill bara se glada skrattande Tello....du får tänka på Mosters nerver....he he....



Din mamma & pappa kommer nog handla en massa saker till dig....Sedan ska vi ju fixa en överraskning oxå, till Moffa.....spännande va.....

2009-08-12 @ 22:42:58
Postat av: Moster jeanette

Just ja, du fyller ju år idag.....4 månader.....skulle du kunna stanna lite i växten / åldern nu.....vill ha dig liten lite längre....=)



Grattis min lilla älskling....

2009-08-12 @ 22:46:19
Postat av: Hugo

Tack snälla du för hälsningen!

Mamma ber din mamma om ursäkt för att hon inte svarat på mailet. Det blir en lite annan vardag när pappa är hemma med oss. Han börjar tyvärr att jobba nu på måndag efter sex veckor hemma med oss. :(

Vi kanske kan ses nästa vecka, för nu till veckan har vi lite att fixa samt att min moster fyller år :) Hur ser det ut för er!

Vad duktig du är som kan snurra runt nu. Jag har lärt mig att gå för några veckor sedan, så nu går och springer jag runt här hemma.

Jag hade ett supermysigt kalas och fick massor med fina presenter. Kan inte sluta leka med dem :)

Hoppas vi kan ses nästa vecka!

Kram, Hugo och Maria

2009-08-15 @ 11:57:15
URL: http://misan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0